Επικοινωνιακή στρατηγική από την MGE για το επίγειο καζίνο Ελληνικό

Επικοινωνιακή στρατηγική από την MGE για το επίγειο καζίνο Ελληνικό

Written by Lydia Ioannides
Σεπτέμβριος 18, 2019
1228
0

Η ημερομηνία για την υποβολή των προσφορών του διεθνούς διαγωνισμού για την άδεια λειτουργίας του επίγειου καζίνο Ελληνικό πλησιάζει και οι ενεργοί διεκδικητές είναι δύο, η MGE και η Hard Rock International. Η Hard Rock πριν από λίγες ημέρες δημιούργησε μία εταιρική παρουσίαση με τον πρόεδρο της και άλλο υλικό για την επένδυση στο Ελληνικό.

Ήταν θέμα ημερών για την MGE να παρουσιάσει και αυτή το δικό της όραμα για το καζίνο και το έκανε με ένα εντυπωσιακό και πιο ολοκληρωμένο τρόπο. Φυσικά τα διαδικτυακά καζίνο, όπως είναι το King Solomons Casino, που διαθέτει νόμιμη άδεια λειτουργίας στην Ελλάδα, μαθαίνουν για τους μελλοντικούς αντιπάλους τους.

Η MGE για να ισχυροποίηση τη θέση της παίρνει μέρος στην 84η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης με δικό της περίπτερο αναπτύσσοντας το πλάνο που έχει για την ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό ο Πρόεδρος και CEO της εταιρίας κο. Mario Kontomerkos που διαθέτει ελληνική καταγωγή ήρθε στην έκθεση για να δηλώσει τη σημαντικότητα της επένδυσης.

 

Ο πρόεδρος δήλωσε: «Εδώ και δύο χρόνια, η MGE έχει εκφράσει τη σταθερή και σοβαρή δέσμευση απέναντι στο έργο του Ελληνικού. Πιστεύουμε ότι αυτό το έργο θα αποτελέσει οικονομικό καταλύτη που θα γυρίσει σελίδα για την Ελλάδα και θα δημιουργήσει μία νέα, σύγχρονη ταυτότητα για την Αθήνα ως τον πλέον αξιόλογο και κορυφαίο ψυχαγωγικό και επαγγελματικό προορισμό στην Νότια Ευρώπη. Η MGE διαθέτει τη μακρόχρονη εμπειρία, διοίκηση, δημιουργικότητα, κοινωνική ευαισθησία, ευθύνη και οικονομική δύναμη προκειμένου να υποστηρίξουμε τους στόχους της χώρας για τις επόμενες γενιές…. Μαζί με τον συνέταιρό μας στην Ελλάδα, τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, πιστεύουμε ακράδαντα στις δυνατότητες της χώρας καθώς και ότι η επιτυχία του Ελληνικού θα ωθήσει δεκάδες επιπρόσθετες επενδύσεις, που θα στηρίξουν τη συνολική ανάπτυξη της περιοχής.»

Σίγουρα τον επόμενο καιρό αναμένεται και από τις δύο εταιρίες θα αυξήσουν την επικοινωνιακή στρατηγική τους για την επένδυση στο Ελληνικό ώστε να ισχυροποιήσουν την εικόνα τους στο ευρύτερο κοινό.