Ιστορία των Κουλοχέρηδων

Αρχικά δημιουργήθηκε στο San Francisco από τον Charles Fey, το μηχάνημα του κουλοχέρη όπως  το ξέρουμε σήμερα έχει κάνει ένα επίμοχθο και μακρύ ταξίδι από τον μοχλό του πρώτου μηχανήματος που ονομάσθηκε LibertyBell μέχρι την τωρινή τους μορφή σε φρουτακια. Διαβάστε παρακάτω για να ανακαλύψετε περισσότερα σχετικά με την ιστορία του παιχνιδιού, όπως επίσης και να ενημερωθείτε και για άλλες πτυχές που έχουν τα παιχνιδια φρουτακια από τα υπόλοιπα άρθρα μας αφιερωμένα σε αυτό το θαυμάσιο παιχνίδι. 

Charles Fey :  Ο Εφευρέτης

Η μηχανή όπου και είχαμε την εφεύρεση για τους κουλοχερηδες κατασκευάσθηκε από έναν μηχανικό αυτοκίνητων, τον Charles Fey από το San Francisco, Καλιφόρνιας των Ηνωμένων Πολιτειών, στα τέλη του 19ου αιώνα. Το μηχάνημα αρχικά είχε τρεις  κυλίνδρους και κάθε καρούλι είχε ένα από τα πέντε συνολικά σύμβολα –  πέταλο, καρό, μπαστούνι, κούπα και μια ραγισμένη Liberty Bell, από την οποία πήρε και το όνομα του ο πρώτος κουλοχέρης. Αν το μηχάνημα μετά την  περιστροφή των κυλίνδρων σταματούσε φέρνοντας τρία ίδια σύμβολα τότε ο παίκτης κέρδιζε ένα βραβείο το οποίο το όριζε ο ιδιοκτήτης του κουλοχέρη. Όπως και όλα τα μηχανήματα παιχνιδιών έτσι και ο κουλοχέρης δημιουργήθηκε για να προσφέρει κέρδος στον χειριστή του. Ο Fey δημιούργησε αυτά τα μηχανήματα κουλοχέρηδων στο μικρό του μαγαζί και τα προσέφερε στις τοπικές επιχειρήσεις μετά από διακανονισμό που του έδινε το 50% των κερδών. Ο Liberty Bell κουλοχέρης αποκόμισε τεραστία επιτυχία και προετοίμασε το έδαφος για την άνθιση της βιομηχανίας των μηχανικών στα τυχερα παιχνιδια καζίνο

Η ανάπτυξη των μηχανημάτων του κουλοχέρη

Το 1891 η πρώτη συσκευή στην ιστορία του κουλοχέρη σχεδιάσθηκε στην Νέα Υόρκη από τους Pitt και Sittman, η οποία είχε πέντε τροχούς που παρουσίαζαν σύμβολα τύπου πόκερ. Η πιθανότητα αξιοποίησης της μεγάλης δημοτικότητας του παιχνιδιού, αποδείχτηκε ισχυρή αφού το φρουτακι κέρδισε την αγάπη όλων των παικτών που ασχολούνται με τα τυχερά παιχνίδια και κυρίως στην ιδιαίτερη πατρίδα του κουλοχέρη, την Νέα Υόρκη. Σε αυτό το σημείο της ιστορίας του κουλοχέρη, θα ήταν αδύνατο κάποιος να είχε δυσκολία στην ανεύρεση κάποιου μπαρ που να μην διέθετε τουλάχιστον ένα μηχανημα koyloxerides. Αντίθετα με το μηχάνημα του Fey, ο κουλοχέρης του Sittman και Pitt δεν είχε μηχανισμό αυτόματης πληρωμής, οπότε οι επιχειρήσεις στην Νέα Υόρκη που είχαν τα μηχανήματα αυτά πρόσφεραν δικά τους βραβεία, συνήθως δωρεάν ποτά, πούρα, και αλλά είδη αντικειμένων.

Ο σύγχρονος κουλοχέρης

Το 1963, η εταιρεία Bally Technologies ανέπτυξε το πρώτο πλήρες ηλεκτρονικό μηχάνημα με φρουτακια κουλοχερηδες, με την ονομασία Money Honey. Ενώ τα προγενέστερα μηχανήματα όπως το High Hand poker πρόσφεραν μόνο βασικά στοιχεία ηλεκτρονικής του κουλοχέρη, το Money Honey είχε μια πιο εξειδικευμένη προσέγγιση τοποθετώντας το στην ιστορία σαν τον πρώτο τεχνολογικά εξελιγμένο κουλοχέρη με αυτόματη πληρωμή, νικώντας έτσι την, μέχρι πρότινος, ανάγκη συνοδού. Η δημοτικότητα της μηχανής αυτής οδήγησε και στην αύξηση του αριθμού των ηλεκτρονικών τυχερών παιχνιδιών.

Το κουμπιά «skill stop» προστέθηκαν σε ορισμένα μηχανήματα από τον Zacharias Anthony στην αρχές της δεκαετίας του ’70. Αυτό έδινε την επιλογή στον παίκτη να σταματήσει κάθε κύλινδρο ξεχωριστά, προσθέτοντας έτσι ένα βαθμό ικανότητας στο παιχνίδι.Ο πρώτος βίντεο κουλοχέρης παρουσιάσθηκε το 1996, και ο πρώτος που πρόσφερε ένα γύρο μπόνους ήταν το Reel ‘Em In, το οποίο δημιουργήθηκε από την εταιρεία WMS Industries Inc. Αυτό το μηχάνημα μπορούσε να αλλάξει αυτό που έδειχνε στην οθόνη παρεμβάλλοντας ένα “mini” παιχνίδι το οποίο έδινε την ευκαιρία να κερδίσει ο παίκτης επιπλέον χρήματα.

Όλα αυτά πλέον μοιάζουν εντελώς αρχαία διότι με την έλευση που είχαμε με τα froutakia στα online καζίνο, το παιχνίδι πλέον έχει φτάσει και αγαπηθεί από εκατομμύρια σπίτια σε ολόκληρο τον κόσμο. Μάθετε να κατεβάστε φρουτάκια στον υπολογιστή σας ή παίξτε απευθείας στο ίντερνετ, είναι το ίδιο εύκολο.

Lydia Ioannides Αρχισυντάκτρια Casino.gr

Συντάκτρια και καλλιτεχνική διευθύντρια με το βλέμμα στραμμένο στη τελειότητα. Έχω δουλέψει με μεγάλο φάσμα πελατών και παρόλο που το σύνολο ικανοτήτων μου είναι τεράστιο, η εμπειρία μου περιστρέφεται στο κόσμο του UX, τα Social Media, το σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας.

Σχολιάστε